יום רביעי, 29 באפריל 2009

תנו לנו מים

כשאני מהרהר לפעמים על האימפריה הרומית אני מזכיר לעצמי שמלבד השימוש הנרחב בעבדים האימפריה הזו נזכרת אצלנו בעיקר בשל הובלת המים והדרכים המעולות שנסללו באזורנו.
בהרהרי באימפריה הישראלית החדשה אני משווה אותה לפעמים לאימפריה הרומית בקריטריונים הללו ונאנח. מכיוון שאני מתעסק במצב המים לא מעט בהיותי תושב הערבה אני יודע כבר שנים רבות שאין פתרון אחר לבעית המים אלא התפלה. האוכלוסיה באזורנו עברה מזמן את יכולת האספקה של הגשם והסובל העיקרי מהמצב הוא הטבע (והחקלאים). הפתרון הוא כה פשוט ומחיר ידוע עד שאתה תוהה לפעמים מה לא בסדר במערכת הביצועית של ישראל. המחיר לקוב מים מותפלים הוא 50 סנט . מחיר אותו כל משק בית בישראל משלם כבר היום ללא היסוס, עלות ההקמה כבר ידועה שנים ואפילו נמצאו חברות המוכנות לקחת על עצמן את עלות המימון כך שכל שנותר הוא להקים את המפעל
אז למה זה לא קורה?
אבא שלי תמיד אומר - ככה!
תנו לנו מים ותפסיקו להציף אותנו בסרטוני אימה.

אין תגובות:

 
Locations of visitors to this page